maandag 7 september 2009

#13 Twitter of niet

Een tijdje geleden heb ik me aangemeld op de Twitter website. Het leek me wel wat dat microbloggen. Maar ik kwam er al snel achter dat het niet mijn ding is. Te lang denk ik na of ik iets wel zal twitteren, wat het toevoegd, of het wel verstandig is om het feit met de hele wereld te delen etc. etc. etc. en dan werkt het niet. Wellicht dat er nog een tweede kans komt. ik heb Twitter inmiddels geintegreerd in mijn weblog. Maar dan moet het wel iets toevoegen en voor mijn gevoel doet dat het nu niet. Maar ik heb nog niet alle artikelen gelezen op d23-archiefdingen. Ik zag een stuk dat geschreven was door Verse Overheid. Dit ging met name over hoe je Twitter goed kunt gebruiken. Wellicht wanneer in leer hoe ik het beter kan inzetten. Volgt er een tweede kans. Tot die tijd weing tweets van mijn kant.

1 opmerking:

  1. Wordt inderdaad tijd dat je weer wat gaat twitteren. In ieder geval ruim 70 dagen geen tweet.
    Wat je in ieder geval kunt doen, is je weblog koppelen aan Twitterfeed.com. Dan komen je blogposts automatisch als een tweet op Twitter. Easy as that :-)

    BeantwoordenVerwijderen